Wysyłka:
Koszty wysyłki:
Koszt wysyłki obejmuje również koszt przygotowania towaru oraz jego spakowania.
Koszty wysyłki pojawiają się w kasie po uprzednim zalogowaniu, a wyglądają one następująco:
a). Wysyłka kurierska (przesyłka ubezpieczona):
Przedpłata na nasze konto (przelew):
do 1kg – 20,00zł
do 2kg – 22,00zł
do 5kg – 25,00zł
Pobranie (płatność przy odbiorze):
Cenny przesyłek, w przypadku opcji "pobranie" - obowiązują takie, jak w przypadku przelewu, powiększone jednak o dodatkowe 5 zł do każdego z przedziału.
b). Wysyłka kurierska silnika do łodzi (przesyłka ubezpieczona):
Przedpłata na nasze konto – 30,00 zł
Pobranie (płatność przy odbiorze) – 40,00 zł
c). Zamówienia powyżej 1000zł wysyłamy wyłącznie firmą kurierską (przesyłki te są ubezpieczone do wartości 5000zł).
d). Dostawa realizowana jest za pośrednictwem:
firm kurierskich - czas dostawy maksymalnie 2 dni robocze;
Dostawa towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.
Według naszych statystyk średni okres realizacji zamówienia to 4 dni + czas przewoźnika.
Staramy się, aby czas wysyłki był jak najkrótszy.
e). Zamówienia złożone z opcją zapłaty: przedpłata na konto są pakowane po zaksięgowaniu pieniędzy na wskazanym koncie bankowym.
Konto to znajduje się w treści złożonego w taki sposób zamówienia oraz w zakładce regulamin sklepu.
f). W wyjątkowych przypadkach termin dostarczenia towaru może zostać wydłużony, o takiej sytuacji klient zostanie poinformowany.
Zakupiony towar zostanie dostarczony przez przewoźnika na koszt kupującego, o ile warunki dostawy określone na stronach internetowych Sklepu Internetowego nie stanowią inaczej.
g). Za ewentualne uszkodzenia w czasie transportu lub utratę przesyłki odpowiada sklep Woblerek
h). Prosimy o nieodbieranie przesyłek uszkodzonych w czasie transportu.
Po odbiorze paczki, która z zewnątrz nie nosiła śladów uszkodzeń bez zastrzeżeń na kliencie spoczywa obowiązek udowodnienia, że towar został uszkodzony w transporcie (zgodnie z Art. 76 pkt. 4 Prawa przewozowego).
i). Terminy dostarczania przesyłek
Firmy kurierskie - do 2 dni roboczych.
Zwroty
a). Czynności niezbędne do zareklamowania produktu:
- Podpisanie karty gwarancyjnej imieniem i nazwiskiem
- Dołączenie wypełnionego druku reklamacyjnego dostępnego w poniższym linku:
Wzór druku do reklamacji
- Wysłanie towaru na swój koszt (nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem) na adres:
Firma Handlowo-Usługowa KAZET
Zbigniew Kamiński
Sokołówka 13a
23-440 Frampol
Odsyłany towar prosimy wysłać np. Pocztą Polską listem poleconym ekonomicznym lub też paczką pocztową ekonomiczną.
- My wysyłamy towar do producenta, a po otrzymaniu od gwaranta reklamowanego sprzętu odsyłamy Wam na nasz koszt oraz w wypadku uznania reklamacji klientowi zostanie zwrócony najtańszy, zwykły sposób dostarczenia przesyłki oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
* W przypadku braku karty gwarancyjnej może to uniemożliwić skuteczne zareklamowanie towaru.
Nie dotyczy sytuacji, w której klient reklamuje towar powołując się na rękojmię.
b). Nie przyjmujemy paczek z reklamacjami wysyłanych na nasz koszt
c). Sklep ustosunkuje się do żądań kupującego w ciągu 14 dni od otrzymania żądania.
Po sprawdzeniu reklamowanego towaru oraz sporządzeniu protokołu reklamacyjnego, zostanie on niezwłocznie wysłany do gwaranta.
W przypadku reklamacji dotyczącej kwoty zamówionego towaru lub usługi, Użytkownik zobowiązany jest wskazać kwestionowaną pozycję, kwotę oraz numer zamówienia, którego to dotyczy.
Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w trybie regulowanym przez Ustawę z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. (DZ.U.Nr 141,poz. 1176)
d). W przypadku pytań dotyczących reklamacji proszę wysłać email na adres: woblerek.sklep@gmail.com
lub dzwonić pod numer: 600 450 508
e). Platforma ODR
Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/