Wysyłka:

Koszty wysyłki:

Koszt wysyłki obejmuje również koszt przygotowania towaru oraz jego spakowania.

Koszty wysyłki pojawiają się w kasie po uprzednim zalogowaniu, a wyglądają one następująco:

a). Wysyłka kurierska (przesyłka ubezpieczona):

Przedpłata na nasze konto (przelew):

do 1kg – 20,00zł

do 2kg – 22,00zł

do 5kg – 25,00zł

Pobranie (płatność przy odbiorze):

Cenny przesyłek, w przypadku opcji "pobranie" -  obowiązują takie, jak w przypadku przelewu, powiększone jednak o dodatkowe 5 zł do każdego z przedziału.

b). Wysyłka kurierska silnika do łodzi (przesyłka ubezpieczona):

Przedpłata na nasze konto – 30,00 zł

Pobranie (płatność przy odbiorze) – 40,00 zł

c). Zamówienia powyżej 1000zł wysyłamy wyłącznie firmą kurierską (przesyłki te są ubezpieczone do wartości 5000zł).

d). Dostawa realizowana jest za pośrednictwem:

 firm kurierskich - czas dostawy maksymalnie 2 dni robocze;

Dostawa towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.

Według naszych statystyk średni okres realizacji zamówienia to 4 dni + czas przewoźnika.

Staramy się, aby czas wysyłki był jak najkrótszy.

e). Zamówienia złożone z opcją zapłaty: przedpłata na konto są pakowane po zaksięgowaniu pieniędzy na wskazanym koncie bankowym.

Konto to znajduje się w treści złożonego w taki sposób zamówienia oraz w zakładce regulamin sklepu.

f). W wyjątkowych przypadkach termin dostarczenia towaru może zostać wydłużony, o takiej sytuacji klient zostanie poinformowany.

Zakupiony towar zostanie dostarczony przez przewoźnika na koszt kupującego, o ile warunki dostawy określone na stronach internetowych Sklepu Internetowego nie stanowią inaczej.

g). Za ewentualne uszkodzenia w czasie transportu lub utratę przesyłki odpowiada sklep Woblerek

h). Prosimy o nieodbieranie przesyłek uszkodzonych w czasie transportu.

Po odbiorze paczki, która z zewnątrz nie nosiła śladów uszkodzeń bez zastrzeżeń na kliencie spoczywa obowiązek udowodnienia, że towar został uszkodzony w transporcie (zgodnie z Art. 76 pkt. 4 Prawa przewozowego).

i). Terminy dostarczania przesyłek

Firmy kurierskie - do 2 dni roboczych.

Zwroty

a). Czynności niezbędne do zareklamowania produktu:

- Podpisanie karty gwarancyjnej imieniem i nazwiskiem

- Dołączenie wypełnionego druku reklamacyjnego dostępnego w poniższym linku:

Wzór druku do reklamacji

- Wysłanie towaru na swój koszt (nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem) na adres:

Firma Handlowo-Usługowa KAZET

Zbigniew Kamiński

Sokołówka 13a

23-440 Frampol

Odsyłany towar prosimy wysłać np. Pocztą Polską listem poleconym ekonomicznym lub też paczką pocztową ekonomiczną.

- My wysyłamy towar do producenta, a po otrzymaniu od gwaranta reklamowanego sprzętu odsyłamy Wam na nasz koszt oraz w wypadku uznania reklamacji klientowi zostanie zwrócony najtańszy, zwykły sposób dostarczenia przesyłki oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

* W przypadku braku karty gwarancyjnej może to uniemożliwić skuteczne zareklamowanie towaru.

Nie dotyczy sytuacji, w której klient reklamuje towar powołując się na rękojmię.

b). Nie przyjmujemy paczek z reklamacjami wysyłanych na nasz koszt

c). Sklep ustosunkuje się do żądań kupującego w ciągu 14 dni od otrzymania żądania.

Po sprawdzeniu reklamowanego towaru oraz sporządzeniu protokołu reklamacyjnego, zostanie on niezwłocznie wysłany do gwaranta.

W przypadku reklamacji dotyczącej kwoty zamówionego towaru lub usługi, Użytkownik zobowiązany jest wskazać kwestionowaną pozycję, kwotę oraz numer zamówienia, którego to dotyczy.

Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w trybie regulowanym przez Ustawę z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. (DZ.U.Nr 141,poz. 1176)

d). W przypadku pytań dotyczących reklamacji proszę wysłać email na adres: woblerek.sklep@gmail.com

lub dzwonić pod numer: 600 450 508

e). Platforma ODR

Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/